משלוחים

  1. משלוח המוצרים באתר ייעשה תוך 14 ימי עסקים מעת אישור ההזמנה, על ידי חברת שליחויות עצמאית לכתובת שביקש הלקוח בעת הזמנת המוצרים ו/או השירותים. הזמנת המוצרים ו/או השירותים הינה לישראל בלבד. יובהר כי אין החברה מחוייבת לסקר את המוצרים ו/או השירותים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. ניתן לראות מטה אזורים להם לא ניתן לספק משלוחים.

 

  1. אספקת המוצרים לכתובת הלקוח כרוכה בתשלום דמי משלוח. דמי השלוח הינם בנוסף למחירים של הפריטים המוזמנים, בין אם הוזמן מוצר או יותר. עלות המשלוח תיקבע בהתאם לכתובת אשר אליה ביקש הלקוח לספק את המוצר ובהתאם למחירון המשנה של חברת השליחויות.

 

  1. החברה רשאית לעדכן את דמי המשלוח מעת לעת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. החברה לא נדרשת להודיע מראש על שינוי במחיר דמי המשלוח.  

 

  1. תיאום מועד הספקת המשלוח ללקוח הינה באחריות הבלעדית של הלקוח ודורשת את שיתוף הפעולה המלא שלו. יובהר כי אין חובה על חברת השליחויות לתאם מועד להספקת המוצרים.

 

  1. במידה ותוך ___ ימים חברת השליחויות לא תצליח לתאם עם הלקוח מועד הספקה עם הלקוח, מכל סיבה שהיא, ו/או הלקוח לא יהיה זמין מכל סיבה שהיא, בין שנתן מספר שגוי ובין שלא ענה, 

 

  1. המשתמש מודע לכך שהחברה משתמשת בחברת שליחויות חיצונית ולכן לא תהיה למשתמש כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה מהחברה ו/או למי מטעמה.

 

  1. הלקוח יודע כי גם במידה והוא יבקש לבטל את המוצר דמי המשלוח לא יוחזרו לו.

ביטולים

  • מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), כפי שיפורט להלן

ביטול עסקה/מכירה ע"י לקוח לפני משלוח המוצר:

  • במידה ולקוח מעוניין לבטל את  העסקה/רכישה, יוכל לעשות זאת באמצעות פנייה בטלפון לשירות לקוחות, או באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה וזאת תוך 12 שעות מרגע ההזמנה בדואר אלקטרוני info@cwt.org.il ו/או בטלפון ללא חיוב כלשהו.
  • במידה והמוצר אותו רכש הלקוח יצא לחברת השליחויות וטרם הגיע ללקוח, והלקוח ביקש לבטל את הרכישה, הרוכש יחוייב בגין המשלוח.

ביטול לאחר משלוח המוצר:

  • במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני info@cwt.org.il תוך 14 יום מיום קבלת המוצר.
  • ניתן להחזיר את המוצר את המוצרים באמצעות דואר ישראל או בהגשה למשרדי החברה הנמצאים בכתובת _____
  • החזרת או החלפת המוצר כפופה לכך שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש או התאמות אישיות עבור הלקוח וכל עוד לא נותקה התגית\תווית מן המוצר והמוצר באריזתו המקורית ובאריזה שבה סופק. בכפוף לתנאים המפורטים לעיל החברה תספק החזר כספי מלא, ללא דמי ביטול במקרה של החזרת המוצר בידי הלקוח, עם זאת קבלת ההחזר מוגבלת ל-3 החזרות רציפות.
  •  
  • בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר אנו מזמינים אותך לפנות לנציגי השירות בחברה.
  • פרטי היצרן או היבואן יופיעו על גבי המוצר שישלח אליכם. במקרים בהם המידע לא זמין ניתן לפנות להחברה דרך טלפון או אי מייל שירות לקוחות.
  •  לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני   info@cwt.org.il  ובטלפון מספר –  072-3971814.

 

Main Menu

Main Menu