תקנון אתר GAMIDA CARE

  1. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים. 
  2. החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים. באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
  3. תנאי מוקדם לביצוע רכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה. 
  4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
  5. המחיר הינו כולל מע"מ אלא אם צוין מפורשות אחרת .

רכישה רגילה

במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :

  1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי. החברה אינה מתחייבת להחזיק במלאי בכל זמן נתון את כל המוצרים המופיעים באתר והודעה על קיומו של מוצר במלאי החברה ישלח במהלך ביצוע הרכישה כמפורט לעיל.
  2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ימשיך הקונה בעמוד "עגלת הקניות" ל"אישור קנייה" ושם ימלא את פרטיו המלאים כולל פרטי אשראי.
  3. השלמת הליך המכירה יבוצע לאחר קבלת אישור מחברת הסליקה ובירור של מערך שירות לקוחות שאכן כלל המוצרים המוזמנים נמצאים במלאי וכי ניתן לספק את ההזמנה במלואה.
  4. במידה ואין אישור למכירה, הלקוח יקבל על כך הודעה מחברת האשראי או מנציגת שירות לקוחות במידה והמוצרים לא נמצאים במלאי.

החלפת מוצר

  1.  החלפת מוצר באמצעות חשבונית תוך 14 ימים בלבד. החזר כספי יינתן כחוק תוך 14  ימי עסקים בלבד, מעל סכום קנייה של 50 ₪, החזר כספי יינתן לפי אמצעי התשלום בו הלקוח שילם. בגין ביטול עסקה ינוכו 5% או 100 ₪ מערך העסקה לפי הנמוך מבניהם.
  2.  זיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה
  3. החלפת פריט בשווי ערכו בעת ההחלפה.
  4. החלפה תעשה אם האריזה לא נפתחה ע"י הצרכן.   

  5. מחירי ההובלה על חשבון הלקוח ולא יוחזרו גם במקרה של ביטול העסקה על ידי הלקוח.

ביטול הזמנה

  1. הלקוח רשאי לבטל את העסקה*  בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוקhttp://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )
  2. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות.
  3. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.
  4. אם סופק המוצר ללקוח , חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה . מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
  5. בגלל התפרצות הקורונה ובהתאם לנהלי משרד הבריאות מרלו"ג החברה סגור למבקרים חיצוניים, החזרות יתבצעו אך ורק באמצעות הדואר לכתובת צלע ההר 11 מודיעין
  6. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח , וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח .
  7. החברה תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:  
  •  נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
  •  במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה, איבה , טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
  1. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
  2. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .

מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקהhttp://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

אספקת המוצרים

  1. החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה   תוך 14 ימי עסקים, לא כולל יום ביצוע ההזמנה, אלא אם צוין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.
  2. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
    1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.
    2. שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.
  3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.
  4. זמני אספקה עלולים להשתנות באזורים מרוחקים של הארץ שחברות השילוח לא מגיעות אליהם על בסיס יומי.
  5. תיאום מועד אספקת המשלוח ללקוח הינה באחריות הבלעדית של הלקוח ודורשת את שיתוף הפעולה המלא שלו. יובהר כי אין חובה על חברת השליחויות לתאם מועד לאספקת המוצרים.
  6. במקרה של חוסר אפשרות לתיאום מועד אספקה בין חברת השליחויות לבין הלקוח, מכל סיבה שהיא, יבוצעו על ידי חברת השליחויות 3 נסיונות למסירת המוצר. (נסיון הפצה יוגדר כהגעה פיזית לכתבות שמסר הלקוח באתר ו/או יצירת קשר טלפוני או SMS ללקוח). לא ניתן היה לבצע המסירה, יוחזר המוצר למחסני החברה וכל משלוח חדש יחויב דמי משלוח חדשים.

דמי משלוח

הלקוח יבחר את סוג המשלוח הוא יעשה זאת בעמוד "עגלת הקניות" בו מצוי מחיר ליד כל סוג משלוח, מחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום

שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה, ניתן לפנות אל:

 דוא"ל  CS@gamida.co.il

כללי

  1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.
  2. החנות  ו/או החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באתר .
  3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
  4. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או של החברה.
  5. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החברה.

שמירה על סודיות הנתונים ופרטיות המשתמש

  1. הלקוח מאשר כי מסירת הפרטים האישיים בטופס ההזמנה נעשית עפ"י רצונו של הלקוח ובהסכמתו. מילוי הפרטים מעיד על הסכמתו של הלקוח למסירתם. מטרת מסירת הפרטים האישיים היא לאפשר לחברה לספק את המוצרים ו/או השירותים ללקוח וללמוד מהלקוח על גמירות הדעת שלו בנוגע לרכישת המוצרים ו/או השירותים.
  2. החברה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע , שלא לצורך ביצוע העסקה, ללא הרשאת הלקוח אלא אם כן הדבר נדרש עפ"י דין או כדי למנוע שימוש לרעה. החברה תאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיה הזקוקים למידע לצורך מתן השירות.
  3. החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן PCI אך בקיום מקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכח עליון, החברה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח אם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה. החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. החברה משתמשת במערכת PCI לצורך סליקת כרטיסי אשראי.

Main Menu